Beste ouders,

De paasvakantie is weer bijna voorbij. Ik en alle leerkrachten hopen dat het goed gaat met jullie allen.

Zoals jullie waarschijnlijk al gehoord hebben heeft de Nationale Veiligheidsraad de huidige maatregelen  voorlopig verlengd tot en met zondag 3 mei. Dit betekent dat de lessen op school eveneens geschorst blijven en dat de scholen in opvang moeten blijven voorzien.

Zoals de leerkrachten jullie al hebben meegedeeld zullen de leerlingen vanaf 20 april nieuwe taken en leerstof aangeboden krijgen. Wij rekenen op jullie medewerking om elke dag de voorziene oefeningen op te volgen. U krijgt regelmatig de kans om via de praatbox te praten met de juf of meester van uw kind(eren).

Voor de kleuters zullen we verder oefeningen, liedjes, versjes, verhalen … blijven aanbieden via whatsapp en de klasblogs. We genieten van de vele foto’s en berichten die u ons bezorgt.

Over een datum vanaf wanneer de lessen weer op school kunnen doorgaan, en onder welke voorwaarden dat zal gebeuren, heeft de Veiligheidsraad nog geen beslissing kunnen nemen. De veiligheid van leerlingen en personeel zal in die beslissing in elk geval prioritair zijn.

Indien u met vragen zit of nood heeft aan een babbel, aarzel dan niet om mij te contacteren op 02/410 37 85.

We beseffen dat dit geen gemakkelijk periode is en dat er heel wat inspanningen gevraagd worden maar samen geraken we er wel door. Blijf goed zorg dragen voor elkaar en hopelijk tot binnenkort!
Zonnige groeten,

Juf Sophie