Binnenkort vertrekken er opnieuw 9 enthousiaste collega’s naar een schooltje in Aït Herbil (het zuiden van Marokko) om er een twinning te doen. We werken al enkele jaren samen met dezelfde school en houden er steeds enkele projectdagen in de klassen. De voorbije jaren deden we al een project rond: sport, prentenboeken, de wereld, …

Dit jaar focussen we ons op fijne motoriek. We werkten een spel uit en gebruikten hierbij ook het prentenboek: ‘we gaan op berenjacht’. Om onze leerlingen op Imelda te betrekken hebben we al het materiaal gemaakt met de leerlingen van het eerste leerjaar en de kleuters van de 3de kleuterklas. De leerlingen van het 5de en het 6de leerjaar speelden het spel met alle lagere school klassen. Ook de ouders waren welkom om mee te komen spelen en knutselen.

Op de foto’s zie je het 5de leerjaar die het spel speelt met het 2de en het 3de leerjaar.

En de zorgjuffen die het spel spelen met de 3de kleuterklas