Vrijdag voor de vakantie vierden we samen kerst. Verschillende kinderen kwamen iets voorlezen en wensen uitspreken. We luisterden ook naar liedjes, gezongen door kinderen uit verschillende klassen.

Tijdens de advent wilden we ook denken aan mensen die het minder goed hebben. Daarom verkochten we donderdag soep en chocomelk voor een goed doel. We kozen voor Centum West. Centrum West is één van de Brusselse WMKJ’s (werking maatschappelijk kwetsbare jeugd) en organiseert ateliers, activiteiten, projecten, uitwisselingen en kampen voor kinderen en jongeren  tussen 4 en 25 jaar. We zamelden centjes in opdat ook kinderen die het thuis financieel moeilijker hebben, kunnen deelnemen aan deze leuke activiteiten. We overhandigde de bijna 300 euro aan Bieke van Centrum West.

Bedankt allemaal!

Fijne feestdagen!