Om de drie jaar trekken we met ons 4de, 5de en 6de leerjaar naar Heer-sur-Meuse op avontuur. Ook dit jaar was dit weer een ervaring om nooit te vergeten! Meer foto’s vinden jullie op de blog van de derde graad.