Hallo,

Door het coronavirus kunnen leerlingen voor een tijdje niet meer naar school. Misschien denk je dat het daardoor niet meer mogelijk is om bij het CLB van jouw school hulp te vragen. Gelukkig is dit niet zo! Elk Centrum voor Leerlingenbegeleiding blijft bereikbaar voor jou en er is zelfs meer!

Je kan ook via een chat terecht bij het CLB: de CLBch@t. Dit is volledig anoniem. Hiermee willen we jou en/of jouw ouder(s) maximaal ondersteunen. Iedereen kan hier terecht met al zijn/haar vragen!

Misschien heb je wel vragen rond het coronavirus? Of heb je vragen bij je schoolloopbaan en hoe je moet studeren? Misschien voel je je even niet goed in je vel en wil je een gesprek? Aarzel dan zeker niet om te met de CLBch@t te chatten via de computer, tablet of gsm. Tijdens de openingsuren van de chat staan er medewerkers klaar om jouw vragen zo goed mogelijk te beantwoorden of om met jou een gesprek te doen.

Wanneer kan je terecht bij onze chat?

De chat is gedurende deze periode open van maandag tot donderdag vanaf 14u tot 21u. Soms is er een wachtrij, maar de CLB medewerkers doen hun best om jou zo snel mogelijk te horen.

Je vindt de chat terug via volgende link: clbchat.be

Groetjes het CLB