Eindelijk is het zover! De werken aan onze school zijn begonnen.

Momenteel wordt er gewerkt aan het gebouw achteraan de speelplaats, waar op termijn de kleuterklassen zullen komen.

Deze werken hebben natuurlijk ook consequenties voor onze school. Door de doorgang voor het werfverkeer, is onze speelplaats een heel stuk kleiner geworden. Om onze kinderen toch nog voldoende speelruimte te geven, hebben we de speeltijden opgesplitst. Hierdoor spelen er telkens maar 3 klassen samen.

We zochten ook een plek om te kunnen turnen (aangezien de zaal onbruikbaar is tijdens de werken). Deze plek vonden we in de Heyvaertzaal. De kinderen turnen nu in blokken van 2 uur zodat er voldoende tijd overblijft om echt te turnen na de verplaatsing.

Deze werken zullen zowel van de leerkrachten, de kinderen als de ouders wat flexibiliteit vragen maar als iedereen hier zijn best voor doet, lukt dit zeker en vast!

Op weg naar Imelda 2.0 😉

20200107_161926